חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שילוב בריסל עם אמסטרדם בטיול אחד

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

אם אתם מתכננים טיול לחו"ל שישלב שתי מדינות מדהימות ולא מעט יעדים, אתם חייבים לעשות טיול לבריסל ואמסטרדם יחדיו. עם בריסל ואמסטרדם בטיול אחד, תוכלו לראות מלא מקומות חדשים, ליהנות ממגוון אטרקציות, ליהנות מטבע ירוק, עיירות מקסימות ושפע של אטרקציות לכל המשפחה. אז אם את מחפשים יעד לטיול הקרוב אל תוותרו על בריסל עם אמסטרדם בטיול אחד.

למה שילוב של שתי מדינות בטיול אחד?

כאשר אנו מתכננים טיול ליעד מסוים לא תמיד אנחנו חושבים על הפרטים הקטנים, טיול אחד אשר משלב שתי מדינות סמוכות יכול לשדרג פלאים את הטיול ולחסוך לנו גם כסף לטיול הבא וגם זמן, במיוחד שמדובר על מדינות שכנות שכוללות מגוון נרחב של אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה בשילוב נופים משגעים וקסומים לצד כפרי נופש מדהימים ביופיים ואשר מתאימים לחופשה משפחתית. אז במקום לחשוב יותר מדי, זה הזמן לעשות לצאת מהמסגרת ולעשות טיול משלוב של בריסל ואמסטרדם בטיול אחד.

אטרקציות מהנות בהולנד עם כל המשפחה

הולנד היא יעד מושלם לחופשה משפחית מהנה וכיפית. אפשר למצוא בה לא מעט אטרקציות לכל המשפחה ופארקים גדולים וירוקים, מסלולי הליכה נוחים לטיולים ועוד. בנוסף לכך, ישנם לא מעט כפרי נופש באמסטרדם שמתאימים לחופשה משפחתית ומציע מגוון פעילויות שונות. בנוסף לכך מדובר על מדינה שהשכנה שלה היא בלגיה וגם היא מדינה נהדרת לחופשה משפחית שכוללת לא מעט פעילויות מהנות לכל המשפחה. לכן השילוב בין הולנד עם בלגיה הוא השילוב המושלם לחופשה כיפית ומהנה שאפשר להגיע בה ללא מעט אתרים מרתקים ויפים, ליהנות מנופים פסטורליים של יערות, נהרות ונחלים, אטרקציות לכל המשפחה, כפרי נופש מהממים וכמובן טירות מרשימות.

השילוב הקדוש הולנד ובלגיה בטיול אחד

אם טרם הייתם בבלגיה או בהולנד או בשתי המדינות יחדיו, טיול משולב של בריסל ואמסטרדם הוא כל מה שאתם צריכים. בטיול בריסל ואמסטרדם ליום אחד תוכלו לינות מכפרי הנופש שהולנד ובלגיה מציעים, ליהנות ממגוון אטרקציות מהנות וכיפיות בין שבמקומות פתוחים או במקומות סגורים, ליהנות מהנופים הקסומים, לחסוך בטיול במיוחד שאתם רוצים להספיק לבקר בכמה שיותר יבשות תוך פרק זמן קצר. בהולנד תוכלו לעשות שיט משפחתי בתעלות המדהימות של אמסטרדם, לבלות בפארק העירוני וולנדלפארק, לבקר בבית של אנה פרנק, לבקר במוזיאון המדע נמו ובגן החיות ארטיס ואפילו לבקר בדולפינריום בהארדוויק אשר נמצא שעה וחצי מאמסטרדם, כמו בבלגיה תוכלו ליהנות מפסל הילד המשתין, לבקר בארמון המלוכה Palais Royal, לבקר במוזיאון ההיסטוריה של הטבע, מוזיאון הקומיקס, מוזיאון המוזיקה, לבקר בפארק מיני אירופה ועוד. ושחושבים על מדובר על מדינות שכנות שנמצאות מרחק של נסיעה ברכבת או אוטובוס של שעה וקצת. אז במקום לתכנן לעוד שנתיים או לזמן רחוק יותר לא עדיף לנצל שתי ציפורים במכה אחת?

שילוב של שתי מדינות בטיול אחד מתאים לאנשים שקצרים בזמן ורוצים לראות כמה שיותר יעדים בזמן קצר, או לאנשים שרוצים לחסוך בטיסות ועל הדרך לראות יעדים רבים וליהנות מהשפע שמציעים מדינות אלה הן באטרקציות, נופים, פעילויות, בתי קפה, מסעדות, חיי לילה ועוד. כמו כן, טיול אחד עם שתי מדינות מומלץ ביותר למשפחות עם ילדים קטנים או לאנשים צעירים אחרי הצבא שרוצים לראות כמה שיותר יעדים ולחוסך בזמן.

שאלות נפוצות לגבי שילוב טיול באמסטרדם עם בריסל >>>

המרחק בין המדינות בריסל לאמסטרדם הוא מרחק זעיר ביותר, מדובר על 173 ק"מ שמפרידים בין שתי המדינות.

אמצעי התחבורה שעומדים לרשותכם כוללים: טיסה ישירה למקום, נסיעה באוטובוס או נסיעה ברכבת. קחו בחשבון שנסיעה באוטובוס ורכבת אורכת מעל שעה וחצי.

הדרך המהירה להגיע מבריסל לאמסטרדם היא דרך טיסה האורכת 55 דקות. כמו כן, אפשר להגיע לאמסטרדם גם באוטובוס או או רכבת אך הנסיעה תארך יותר זמן. באוטובוס ייקח לכם שעתיים וארבעים וחמש דקות ואילו ברכבת ייקחו לכם שעה וחמישים ושתיים דקות.

אם אתם רוצים שהילדים שלכם יחשפו ויכירו כמה שיותר מקומות ואתרים ויצברו חוויות רבות, מומלץ מאוד לעשות שני יעדים בטיול אחד, במיוחד שמדובר על מדינות סמוכות זאת לזאת ושכוללות לא מעט פעילויות ואטרקציות מהנות לכל המשפחה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!