חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות מומלצות בעיר בריסל, בלגיה

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

בריסל, בירת בלגיה, היא עיר בינלאומית תוססת עם סצנת אוכל מגוונת. בין אם אתם מחפשים אוכל בלגי מסורתי, אוכל בינלאומי חדשני, או אפילו אוכל צמחוני או טבעוני, תמצאו בבריסל משהו לטעמכם.

להלן כמה המלצות למסעדות מומלצות בבריסל:

  • מסעדת "לה לואיס XV" (La Maison du Cygne) היא מסעדת יוקרה הממוקמת במבנה היסטורי מהמאה ה-19. המסעדה מגישה מנות גורמה יצירתיות המבוססות על חומרי גלם מקומיים.

  • מסעדת "שֶׁה לאון" (Chez Léon) היא מסעדה עממית המגישה מנות בלגיות מסורתיות, כגון וופלים, גאודה, וחזיר מטוגן.

     
  • מסעדת "אומאמידו סט.קתרין" (Umamido St.Catherine) היא מסעדת ראמן המגישה מנות ראמן יפניות אותנטיות.

  • מסעדת "נורדזי – מר דו נורד" (Nordzee – Mar du Nord) היא מסעדת דגים ופירות ים הממוקמת במרכז העיר. המסעדה מגישה מגוון רחב של מנות דגים ופירות ים טריים.

  • רשת מסעדות "אקסקי" (Exki) היא רשת מסעדות צמחוניות וטבעוניות המציעה מגוון רחב של מנות טעימות ומזינות.

הנה כמה המלצות נוספות למסעדות מומלצות בבריסל:

  • מסעדת "לה טרטוריה" (La Terroir) – מסעדה צרפתית המגישה מנות קלאסיות משובחות.

  • מסעדת "בִּיה מארה" (Bia Mara) – מסעדה איטלקית המגישה מנות טריות וטעימות.

  • מסעדת "קומיקס קפה" (Comics Café) – מסעדה המגישה מנות בסגנון קומיקס, כולל מנות דגים מנות צלעות חזיר ועוד.

  • מסעדת "לורן גארבוד" (Laurent Gerbaud) – מסעדת שוקולד המגישה מגוון רחב של מנות שוקולד, כולל טראפלס, עוגות שוקולד ועוד.

כמובן, ישנן עוד מסעדות רבות מומלצות בבריסל, כך שתוכלו למצוא את המסעדה המתאימה לכם ביותר בהתאם להעדפות האישיות שלכם.

כאן תוכלו למצוא את המסעדות הטובות ביותר בבריסל, בלגיה, כולל כמה מהשוקולדים והוופלים הטובים שיש לעיר להציע. סופרת האוכל המקומית אמה בדדינגטון משתפת את הטיפים וההמלצות שלה מהטיול שלה לבריסל, שם מצאה מספר מסעדות נהדרות, ברים, בתי קפה ומסעדות עם נוף מדהים של בריסל.

בראש הרשימה לבריסל, המקומיים והזרים, הן מנות בלגיות עם דגש על חומרי גלם מקומיים ומבחר טוב של בירות. הם המובילים בתנועת הסלואו פוד בבריסל ועומדים בראש הרשימה בזכות בירה, יין ואוכל בהשראה בלגית מצוינים.

דאגו לנסות את המנות באחת מהמסעדות הטובות הרבות בבריסל, במיוחד לארוחת צהריים או ערב מהירה עם מבחר טוב של בירות ואוכל טוב.

אם אתם אוהבים טעם – נסו זאת ונסו דברים חדשים ופופולאריים, המסעדות הטובות ביותר בבריסל הן אלו עם השאיפה לטווח הארוך להצלחה. בדוק את רשימת 10 בתי הקפה המובילים בבריסל, המספקת סקירה טובה על כמה מהמנות הטובות ביותר שלהם. כתבנו מאמר על המסעדות הטובות של אוכל איטי בבריסל, אותו תוכלו למצוא כאן. כדי למצוא את המדריך האולטימטיבי למסעדות הפופולריות והטובות ביותר בבלגיה, ביקשנו מכם את 10 המסעדות המובילות שלכם בבריסל.

המסעדות ההודיות הטובות ביותר בבריסל הן הטובות בעיר, עם מגוון רחב של מנות, מהקלאסיות ועד המודרניות יותר.

זו אחת המסעדות הבלגיות המסורתיות יותר שאסור לכם לפספס בביקור בבריסל. זו המסעדה הטובה ביותר בבריסל וממוקמת כמה שעות ממרכז העיר, אך מספיק קרוב לתחנת הרכבת. זהו מקום נהדר לחגוג במנות הודיות מסורתיות, עם מבחר רחב של מנות ומבחר טוב של משקאות.

בבריסל, יש רחוב מפורסם, Rue Bouchers, ובו מסעדות שנראות נחמדות. ההמלצה שלי היא להימנע מהם מכיוון שהיא קצת קרובה מדי לתחנה, אבל לא רחוקה מדי.

כצפוי בכל עיר בירה, בריסל שופעת מסעדות מעולות המגישות כל מיני מאכלים. סצנת המסעדות תוססת ומלאה בבלגים וזרים העובדים בבריסל בלילה ובמהלך השבוע. תנו למדריך המסעדות המדהים הזה בבריסל להוכיח כי נוף האוכל בעיר מואר.

פוסט זה משמש כמדריך למציאת הוופלים הטובים ביותר במהלך ביקורכם בבריסל, וכל שעליכם לדעת הוא האם אתם מחפשים מסעדת וופלים טובה בבריסל או אפילו מעולה בכל עיר אחרת באירופה.

בריסל, בירת האיחוד האירופי והעיר השנייה בגודלה באירופה, היא ביתה של אחת ממסעדות הוופלים הפופולריות באירופה, Waffles & Bites.

אם אתם מחפשים חוויית גורמה ייחודית בבריסל, אל תחמיצו את נורדזי מר דו נורד. השם אפילו בשתי שפות בלגיות רשמיות, אז הקפד לדעת מתי אתה מבקר בבלגיה.

זו ארוחה ידידותית לארנק שמושלמת ליהנות ממנה כאשר אתם זקוקים להפסקה מהמטבח הבלגי הטיפוסי. זהו מקום נהדר לארוחת צהריים טבעונית והוא ממוקם בלב בריסל, רק כמה רחובות מאחת המסעדות הפופולריות בעיר.

במהלך שהותכם בבריסל, אל תשכחו ליהנות מהמטעמים הלבביים שלא תוכלו להסתדר בלעדיהם! עוף צלוי, בשר חזיר, בקר, כבש, עוף וצלעות חזיר הם מעדנים ידועים בבלגיה, אך אל תחמיצו את סושטת הקרפים הטעימה עם פמבה טארטה לסיום החגיגה שלכם. זו חגיגה בלתי נשכחת לבריסל ומקום נהדר לארוחת צהריים טבעונית בלב העיר, רק כמה רחובות מאחת המסעדות הפופולריות ביותר.

אם יש לך משהו ברשימת החובה שלך – עשה זאת בעת ביקור בבלגיה, נסה את הוופלים המפורסמים של מייסון דנדוי במהלך טיול בבריסל. למען האמת, ישנם מאות מקומות שמוכרים וופלים בלגיים, אך מסעדת הוופלים הזו מומלצת מאוד.

מוסד נעים זה מגיש מבחר רחב של בירות בלגיות ובוודאי תעבירו לילה בלתי נשכח בבריסל. אם אתם מחפשים מיקום חם, נעים ונוח בלב בריסל, זה המקום בשבילכם. ביסטרו שכונתי זה במיקום פנטסטי הוא מקום מושלם להרגיש חם וביתי עם האווירה הנעימה שלו. בין אם אתה מרגיש "נעים" או נעים במקום, Le Bistsro הוא המקום האידיאלי ליהנות מארוחת ערב נחמדה עם חברים, בירה טובה או אפילו בירה ומשקה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!