חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות 3 כוכבים בבריסל, בלגיה

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

מדריכי מישלן (מדריך מישלן צרפתי) הוא מדריך טיולים שפרסם חברת הצמיגים הצרפתית מישלינס במשך יותר ממאה שנה. המהדורה החינמית הראשונה של המדריך מספקת לנהגים מידע שימושי וניתן למצוא אותה באינטרנט ולהפיץ אותה בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד וקנדה. בשנת 2005 פרסם מיש לין את מדריך הנסיעות האמריקאי הראשון שלו, המסקר את ההיסטוריה של צמיגים, צמיגים וצמיגים באמריקה ובאזורים אחרים באירופה.

הכבישים המהירים הראשיים מסומנים בקו לבן רחב והכבישים הראשיים נשכחים, אך בבלגיה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, הולנד ובריטניה אין סיבה לשכוח אותם.

כדי לעזור לכם בקבלת החלטת ההזמנה שלכם, אנו נערב גם את מחוז ברבנט הפלמי ונספק לכם מפה שנכתבה על ידי אורח אמיתי, שתעזור לכם לקבל את החלטות ההזמנה בקלות רבה.

איננו מאפשרים לך לשנות שום חלק במפת העולם הבלגית למעט מפת טרווורן, בלגיה לעיל. מסיבה זו שינינו את הפריסה והתמקדנו בבתי המלון הפופולריים ביותר בעיר בריסל ובשאר בלגיה, ובריסל היא מלון בטרוואורן. הקוד מקושר בפינה השמאלית העליונה של דף זה בקטע "מלונות בבריסל בלגיה".

תוכלו לבקש חדר ידידותי לחיות מחמד על ידי פנייה למלון לקבלת מספר אישורי הזמנה. זו הזדמנות נהדרת לשהות עם חיית המחמד שלכם בבית מלון ולהרגיש בנוח לחלוטין.

אם אתם מחפשים כעת שירות מוניות מהימן בשדה התעופה בבריסל, העברת AtoB עומדת לרשותכם. מרגע הכניסה לבריסל וחזרה הביתה, אנו כאן כדי לספק לכם את שירות ההעברות הנוח ביותר. אם יש לך דרישות ספציפיות למוניות שדה תעופה, אתה יכול להסתמך על שירות המוניות לשדה התעופה שלנו כדי לקבל את החוויה הטובה ביותר.

אנו מבטיחים איכות, שומרים על סודיות הנתונים ומבטיחים את איכותך, לא משנה כמה זמן תישאר בבריסל. אנו ממליצים לך להשתמש ב- AtoB כדי לקבל את החוויה הטובה ביותר עם שירות המוניות שלנו בשדה התעופה בבריסל ובכל הערים האחרות בבלגיה.

כדי להשתמש בשירות שלנו, הביא את מספר ההזמנה שלך, שלם בכרטיס האשראי שלך, קח את הקוד שהזנת בכניסה למלון שלך והביא אותו איתך. כאשר אתה משלם תשלום, תתבקש להזין את קוד ה- PIN שלך ובאותה עת תוכל להזמין את מונית ההעברה לשדה התעופה לנמל התעופה של בריסל על ידי מעבר לאתר שלנו ובחירת יעד ההעברה שלך. שדה התעופה של בריסל (BRU / EBBR) מדויק ככל האפשר, שכן הוא תוכנן על ידי קרטוגרפים מקצועיים בשדה התעופה.

עוצב בסגנון האדריכלות הניאו-קלאסי, אזור העיר העילית מתחרה במרכז בריסל על תשומת לב המבקרים עם האטרקציות המגוונות שלה. הנוכחות של המרכז המסחרי הופכת אותו ליעד פופולרי עבור תיירים מכל רחבי העולם, ופארקים רבים ושטחים ירוקים פתוחים מוסיפים לקסם של האזור הקוסמופוליטי הזה. עם מגוון רחב של רשתות תחבורה, בבריסל יש מספר מלונות איכותיים, מסעדות, חנויות ומסעדות, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור מטיילים ומשפחות בחופשה.

ישנם גם אכסניות במרכז העיר, עם מבחר רחב של מלונות, מסעדות, חנויות ומסעדות באזור.

מלונות 5 כוכבים בבלגיה מציעים לא רק מתקנים מהשורה הראשונה, אלא גם אירוח נוח וידידותי. זה מספק שירות כביסה המציע מגוון רחב של שירותים כגון מכונות כביסה, ייבוש וכביסה. בחלק מהמלונות יש ספרי הדרכה כדי לראות את המראות, כדי להפוך את החוויה לחיה יותר. מלונות יוקרה ברחבי בלגיה מציעים מגוון פעילויות לאורחים, החל מקניות ואוכלים ועד אירועים בידוריים וחברתיים. מדריך מישלן מעניק גם "כוכבים עולים" למסעדות שיש בהן פוטנציאל לקבל כוכב אחד או כוכב נוסף. פקחים כותבים דוח המבוסס על תצפיותיהם על איכות המזון והשירות בכל מסעדה בארץ, כמו גם גורמים אחרים.

חברי B HOTELS חברי מועדון מקבלים 200 נקודות במקום 100 לכל הלילות, כולל 31 – 12 – 2020, ארוחת בוקר חינם ואינטרנט אלחוטי חינם זמינים גם כן. מלונות בבלגיה מוצעים במחיר נמוך מאוד ותורמים לאירוח שלכם, אך לא על חשבון האיכות.

מדי חודשיים בספטמבר מתקיים פסטיבל אוכל, בו שפים מכל רחבי העולם עוסקים בחוויית בישול חיה. למרות שהאוכל אינו בזבזני, איכות והכנת האוכל יהפכו אותו וישפרו את השהייה והרגלי האכילה שלכם. באשר לאוכל טייק אווי, אוכל אירופאי מסורתי יהיה בכל מקום והמחירים נמוכים במיוחד, מה שהופך את כל החוויה למיוחדת.

מחיר המטבע המרבי הוא 19.25 אירו (Y = 5000) והמכירה תימכר ב -17 במרץ, המחיר המקסימלי המותר הוא 21.50 אירו (y = 500). San tsuXing (ga14Xuan) xing xeXiang (xiXian) (הועבר בארכיון ב- 29 ביוני 2011 במכונת Wayback).

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!