חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות בבריסל

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

בריסל נחשבת לבירת אירופה, והנדל"ן שלה נמצא בשיא של כל הזמנים, שטוף מזומנים ומוכן לצניחה לבועה הענקית שמחכה לנו. בריסל היא מקום חם, מלונות, מסעדות, קניונים, בתי קפה ומסעדות עסוקים כולם בדברים האחרונים והטובים ביותר.

למעבר לרשימת המלונות המומלצים בבריסל לחצו פה!

מפתחי נכסים חוסכים את השדרות המוזנחות מהמאה ה -19, וכך גם רוב שותי הרחוב שלה. מרחובות סואנים – ביסטרו צדדי ועד ברים ומסעדות אופנתיים – בריסל מלאה במסעדות ומסעדות מהנות, כולל כמה מסעדות מגניבות מאוד. בין אם אתם מחפשים קירות לבנים חשופים של המנזר הדומיניקני האלגנטי והמשוחזר באלגנטיות או אחד המלונות העתיקים ביותר בבריסל, מבחר מקומות הלינה הטובים ביותר בבריסל ישמור עליכם על בהונותיכם.

בהזמנת מלון בבריסל, אל תשכחו לקבל שירות קונסיירז 'בשירות מלא וגישה לכל השירותים במלון. מלון זה מציע לכם את השירות והנוחות הנחוצים לכם ונגישים בקלות משדרת לואיז המפורסמת. במלון זה תרגישו בבית מכיוון שיש לו את כל התכונות הללו שאתם צריכים, כולל חדרי ישיבות, חניה ושירות.

מלונות NH בבריסל מציעים שירותי קונסיירז 'בשירות מלא וחניה חינם, מה שמקל על ההגעה לתחנת המטרו הסמוכה בה תמצאו גם מלונות NH. במיוחד עבור מטיילים בעיר, חשוב שיהיו מסעדות רבות, ברים, בתי קפה, חנויות ומסעדות במרחק של מספר דקות הליכה. אם אתה רוצה להיות במרכז תשומת הלב, תשמח לעשות זאת מכיוון שהוא קרוב לכל תחנות המטרו.

ממוקם ליד שדרת לואיז המפורסמת, מלון פנטונה הוא אפשרות מצוינת לשהייה מרכזית. אם אתה רוצה לטבול את עצמך בתוך פקעת בריסל אחרי כמה ימים של פאר של חמישה כוכבים, Le Plaza יכול לעזור.

מי שמחפש רובע קניות ומסעדות יוקרתי יכול לנסוע לפרברי יוקל ואיכסל, המופרדים על ידי שדרת לואיז. ברובע שאטליין השכן יש כמה מהמסעדות והברים הטובים ביותר, ותוכלו ליהנות גם מאחת מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בבריסל, שאטו דה לה בולון.

בריסל מציעה גם כמה מהמסעדות והברים הטובים ביותר בעיר בעיר, כמו גם מבחר רחב של מלונות. במוזיאון BELvue תוכלו ללמוד את כל מה שתמיד רציתם לדעת על בלגיה, מההיסטוריה של בלגיה ועד האמנות והארכיטקטורה של בריסל.

למעבר לרשימת המלונות המומלצים בבריסל לחצו פה!

גם לסבלון יש כמה של המסעדות והברים הטובים ביותר בעיר, כמו גם מגוון רחב של ברים ומסעדות. לה פלאזה לוקח את שמו מהסגנון הישן והעכשווי של המסעדות הפריסיות, אך אם אתה מעדיף וינטאג ', יש גם אלמנטים ממנו בבריסל. ואחרון חביב, הבר והמסעדה של המלון יציעו מבחר רחב של יינות ובירות.

ממוקם באופן מושלם לראשונה בבריסל, בית ההארחה Happy ממוקם במיקום מושלם בלב העיר ומציע נוף נהדר של העיר בריסל אולם. מלון חמישה כוכבים זה עם מגדל הפעמונים הגותי הגבוה שלו יציע יוקרה לכל האורחים, גם לאלה עם תקציב מוגבל.

בריסל היא הרבה יותר ממרכז ביורוקרטי; יש הרבה מסעדות נהדרות, ברים, בתי קפה, חנויות, מסעדות ואירועים המתרחשים בעיר. אבל יש הרבה יותר מה לראות בבריסל, ולבריסל יש הרבה יותר מה להציע מאשר רק העירייה. רבים ממקומות הלינה הטובים ביותר בבריסל ממוקמים במרכז העיר העתיק ובסביבתה, שם ניתן למצוא שפע של תענוגות תרבותיים וקולינריים. מיקום מצוין במרחק הליכה הופך את בריסל ליעד מושלם לערב בעיר או אפילו לטיול יום ללב בריסל.

לעיר היסטוריה די סוערת, וכל זה ניכר בבתי המלון בבריסל, שנעים בין קלאסיים לעכשוויים. החדרים נעים בין סטנדרט, קינג ומפואר לסוויטות ולופטים, ומצוידים במגוון שירותים הכוללים בריכה, חדר כושר, מרכז כושר, ספא וחדר כושר.

למעבר לרשימת המלונות המומלצים בבריסל לחצו פה!

רק הדבר להרפות שרירים עייפים לאחר דריכה דרך אבני בריסל "ובריכת שחייה מקורה עם ג'קוזי. חלק מהחדרים הם מאוד ניו יורק, שנראה מושך מאוד בחורף הבריסלי המטונף. —- – בריסל מלאה בהפתעות לגלות, אז נצלו את החופשה שלכם במרכז העיר. התיירים ימצאו את העיר העתיקה, המרכז ההיסטורי של בריסל, המחולק לשני חלקים, העיר העתיקה והעיר החדשה. אם אתם מעדיפים כדי ללכת, תרצה לבקר באחד מהמוזיאונים, הגלריות, בתי הקפה, המסעדות והחנויות הרבות בבריסל.

אם אתה זקוק למלון ליד שדה התעופה, אל תהסס לבחור בשדה התעופה NH בריסל. יורוסטאר מציעה קישורי רכבת בין בריסל ללונדון, ותוכלו למצוא קישורי רכבת בכל רחבי אירופה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!