חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה אסור לפספס בבריסל

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

בריסל, בירת בלגיה, היא עיר תוססת עם שפע של אטרקציות תיירותיות. להלן כמה מהדברים שאסור לפספס בבריסל:

  • כיכר הגדולה (Grand Place) היא אחת הכיכרות היפהפיות ביותר באירופה. היא מוקפת בבניינים גותיים מפוארים מהמאה ה-17, והיא הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.
  • פסל הילד המשתין (Manneken Pis) הוא אחד מסמליה המפורסמים ביותר של בריסל. זהו פסל ברונזה קטן של ילד משתין לתוך מזרקה, והוא מושך מבקרים מכל העולם.
  • אטומיום הוא מבנה פלדה בצורת מולקולה של ברזל. זהו אחד הסמלים הלאומיים של בלגיה, והוא מציע תצפית פנורמית על העיר.
  • מוזיאון מגריט מוקדש לעבודתו של האמן הבלגי הנודע רנה מגריט. המוזיאון מציג אוסף מרשים של יצירותיו של מגריט, כולל ציורים, רישומים, פיסול וקולנוע.
  • מוזיאון המוזיקה הוא מוזיאון אינטראקטיבי המספר את סיפור המוזיקה מימי קדם ועד היום. המוזיאון מציע מגוון רחב של פעילויות והפעלות, והוא מתאים לכל הגילאים.

בנוסף לאטרקציות הללו, בריסל מציעה מגוון רחב של פעילויות אחרות, כגון:

  • סיור בירה: בלגיה היא ביתם של כמה מבתי הבירה הטובים בעולם, וישנם סיורים רבים זמינים המאפשרים לכם לטעום מבחר של בירות בלגיות.
  • שופינג: בריסל היא יעד פופולרי לשופינג, עם שפע של חנויות בוטיק, חנויות מותגים ומרכזי קניות.
  • שוקולד: בלגיה היא גם ביתם של כמה ממכוני השוקולד הטובים בעולם, וישנם שווקים רבים זמינים המאפשרים לכם לטעום ולקנות שוקולד בלגי איכותי.

עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, בריסל היא יעד מושלם לחופשה.

אם אתם תוהים לגבי בריסל בסוף השבוע, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להישאר מאוחר בלילה: יש ברים מלאים, מסעדות ובתי קפה, והאזור מלא בחנויות שוקולד המציעות טעם חינם. במרכז העיר ישנם ברים ומסעדות רבים, כמו גם מספר מסעדות, אך הוא מלא בתושבים מקומיים, מה שהופך אותו לאחד הדברים הטובים לבלות לילה בבריסל. זה מקום טוב לשעות הלילה המאוחרות, יש הרבה אוכל ושתייה טובים, מוזיקה טובה ואנשים טובים, אז שב עם קבוצה של אנשים שאתה לא מכיר רבים.

אם אתם רוצים לנצל את המירב מביקורכם בבריסל, עליכם לאכול צ'יפס בלגי חם וטעים. שלא לדבר על הוופלים השוקולדיים, הצ'יפס והבירה שבהכרח יאכלו בבריסל.

לבסוף, הייתי מציע שלא נבלה את כל זמננו בבריסל, אלא נצא לטיול יום לברוז ', גנט או אנטוורפן. אם אתם מתכננים לבלות סוף שבוע באירופה, אני ממליץ בחום שלא לבלות את הזמן הזה מחוץ לבריסל.

אם אתם מבלים 48 שעות בבריסל, תוכלו לבקר במספר אתרים מרתקים מחוץ למרכז. לא משנה היכן תישארו בעיר, נסו לעשות משהו שאינו תיירותי בבריסל ובסביבתה.

אדון בכמה מזמני הנסיעה הטובים ביותר, כיצד להתנייד בעיר, היכן להישאר, מה לאכול ולשתות בבריסל ומה לעשות ולראות בסוף השבוע. אני אראה לך איך ראיתי את כל המיטב של בריסל ביום אחד, כולל הטיולים שעשיתי, וגם אסתכל על הדברים שקל לעשות ולראות בבריסל וסביבתה, כמו קניות, אכילה, שתייה וקניות.

בבריסל יש הרבה מה לראות ולעשות, אבל ביליתי רק יומיים וסוף שבוע בבריסל, אז אני מקווה שזה נותן לך סקירה טובה על כמה מהדברים הייחודיים שראיתי ועשיתי בבריסל שיש לך מעולם לא שמעתי עליו. המסלול בבריסל ישאיר אתכם בטוחים בשני דברים אם תהיתם אי פעם מה תוכלו לעשות בבלגיה בעוד יומיים. כדי להבהיר את כל אלה, הבה נקפוץ ל 48 השעות של בריסל בתוכניות הנסיעה שלך בבריסל. במאמר זה אגלה 17 דברים מגניבים ויוצאי דופן שעשיתי, שהיו ממש נהדרים כשחקרתי את בריסל ביום אחד.

אל תשכח להגיד שלום קצר ולברך אותם אחרי הטיול הקצר שלך מעל הגרנד פלייס !!!?

הדמות האהובה הזו מבריסל היא אחת מני רבות המופיעות בסדרת הקומיקס הפופולרית "האביר האפל עולה". חובבי גיבור הקומיקס לא ירצו להחמיץ את הביקור בעיר הולדתם של הדמות האהובה עליהם.

שוקולד בלגי נמס בפה, האטומיום המרשים ועוד מראות רבים של בריסל, במרחק הליכה מהרכזת המרכזית. אם אתם באזור, תוכלו לבקר גם במוזיאון הבלגי לאמנויות יפות ובמוזיאון בריסל ומוזיאון המוזיאונים. זהו המקום הקל ביותר לביקור בבריסל בחינם, אידיאלי עבור אלה שרוצים ללכת מעבר למראות הרגילים של בריסל ולחוות את החיים האמיתיים בשטח. יש הרבה מקומות לראות ולהמתין, אז אל תחמיץ את ההזדמנות לחקור את בריסל עם כמה שעות פנאי.

בריסל אולי נמצאת במרחק הליכה, אבל עדיין יש הרבה רחובות ואתה צריך לדעת לאן אתה הולך. להלן כמה מהמקומות הפופולריים ביותר לביקור ומקומות בהם כדאי ללכת לפני שאתה עוזב, כמו גם כמה טיפים וטריקים.

אני ממליץ להישאר במרכז בריסל, מכיוון שתמצא הכל במרחק הליכה ותהיה קרוב לתחנת הרכבת לפני שתעזוב עוד. בערב הימנע מלהלך לבד בכמה אזורים, כולל שארביק, בריסל צפון, מולנבייקינג ואנדרלכט. זהו טיול יום פשוט, שנעשה ברכבות תכופות, אך אני ממליץ על נסיעה לגנט ההיסטורית, שאורכת 30 דקות בלבד. נסיעה מברוז 'הפופולרית לבריסל יכולה לקחת פחות משעה כשהיא עוברת ברובע היהלומים של אנטוורפן. בפעם הבאה שתבקר בעיר הנפלאה הזו, קח יותר זמן להרגיש את "האווירה הבלגית". זכור כי ישנם הרבה מוזיאונים בבריסל שאתה יכול לבקר בהם, אך אחד שאתה לא צריך לפספס כאזרח בבריסל הוא מוזיאון מגריט ומוזיאון המאסטרים העתיקים. מוזיאונים אלה הם מהדברים הטובים ביותר לעשות בבריסל ובסביבתה וודא שאתה בוחר אחד מהם בעצמך.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!