חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלריות סן הובר בבריסל, בלגיה

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

Galeries Royales Saint-Hubert

קליידוסקופ החוויה משלב בין אמנות אמנים הנחשבים לקדושים לבין ההיסטוריה של העיר בריסל, בלגיה, ומורשתה התרבותית. כך תכירו את אמני גלריית סנט הובר, אוסף ציורים, פסלים, רישומים, קרמיקה, צילומים, ציורי פרחים מיובשים וחפצים אחרים המשתלבים באופן ייחודי במוזיאון סנט הובר בבריסל.

שם, ליד חנות הקומיקס, גיליתי גלריה להלבשת חלונות בשם דמיאן לאב גורו. הבריטי והאמריקני בן ה -31 מתכונן לתערוכת היחיד הראשונה שלו בגלריית סנט הובר.

הגלריה, הכוללת שלוש ארקדות אלגנטיות בהשראת פלורנטין, מרוצפת בחנויות ומסעדות יוקרתיים ומושכת אליה כ -6 מיליון מבקרים מדי שנה. הגלריה נמצאת ברוב הסיורים בבריסל, וסיורי שוקולד ואוכל רבים כוללים גם את חנות השוקולד.

המכללה מציעה תוכנית חילופי סטודנטים ארוכה לסמסטר עם אוניברסיטת בריסל והמכללה המלכותית לאמנות בבריסל, בלגיה. המכללה מציעה תוכנית שבועית בחו"ל לסטודנטים מבלגיה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד וצרפת. המכללה מציעה גם תוכניות חילופין ארוכות סמסטר לסטודנטים בארצות הברית ובגרמניה.

עטור גג זכוכית, הארקייד מלא עד אפס מקום במשחקי ארקייד, מכונות מזל ומשחקי ארקייד. יש גם אפשרות לחקור את העולם – גלריות אמנות מהשורה הראשונה של הקולג 'המלכותי לאמנות בבריסל ואוניברסיטת בריסל. בקרו באוסף היקר של ציורים ופסלים במוזיאון שלו וטעמו את הבירה האופיינית למדינה במבשלת בירה מסורתית. המרה מסוגננת ממפעל לשעבר לתריסי גלילה, זהו העתק יפה ומודרני של קתדרלת סנט ג'וזף המפורסמת בעבר בלב בירת בלגיה.

הגלריות המלכותיות של סנט הוברטוס הן חובה לראות עבור חובבי אמנות ומבקרים בבריסל. הגלריה בסגנון הרנסנס, שתוכננה על ידי האדריכל ז'אן פייר קלויסנאר, מורכבת מסדרת גלריות באורך 100 מטר. ה RoyalGalleries ממוקמים ברחוב דו מארשה או הרבס, בסמטה שמובילה מהפינה הצפון מערבית של הגרנד פלייס.

חברה ברמה עולמית זו ממוקמת ברחוב דו מארשה או הרבס, בפינה הצפון מערבית של הגרנד פלייס. אתה יכול ללכת לאחד הרחובות הראשיים הארוכים ביותר באמריקה, עם שורה של חנויות, מסעדות, בתי קפה ומספר גלריות אמנות ומוזיאונים. במרחק הליכה נמצא אחד הרחובות הראשיים הארוכים של אמריקה, המורכב מחנויות ומסעדות בבריסל, כמו גם גלריה לאמנות ומוזיאון.

בריסל משכה שפע של אמנים בינלאומיים בשנים האחרונות, עם גלריות וארגוני אמנויות עצמאיים המציעים תמיכה ויציבות לאמנים חדשים, כמו גם מספר גלריות, מסעדות, בתי קפה וגלריות אמנות ברחבי העיר. למרות הקטגוריזציה והתקינה, סצנת האמנות העכשווית בבריסל היא אנרכיסטית ואנטי-סמכותית ביותר. מהגרים ואמנים בלגים שיעזרו להם למצוא את דרכם ולתת להם גישה למגוון רחב של אמנות ותרבות, מאמנות עכשווית ועד אמנות.

המאסטר האירופי פיטר ברויגל הוצא מבירת בלגיה באוגוסט 2015 בגלל דעותיו הפוליטיות על ידי מעסיקו, הגלריה הלאומית של בלגיה.

מחיר קמח החיטה בבלגיה היה לרוב נמוך, אך מעולם לא עלה על מחירו בלונדון או בפריס. כשסוודר שנתרם מאמריקה הגיע כחלק מסכום כולל התופרת פירקה אותו וסרגה אותו לסוודר חדש.

בנוסף, גרמניה הסכימה רשמית כי אסור להעביר אוכל CRB מבלגיה להולנד, כי לפקידים שלה בבלגיה יש חופש תנועה וכי ספינות ה- CRB הימיות נותרות לבדן על ידי צוללות גרמניות. גרמנים בדקו את הספינות שעוגנות ברוטרדם וגילוי ההברחות עלול לסיים את פעולת הסיוע כולה. באופן לא רשמי אך באישור גרמני, סירות תעלה נאספו בהולנד ונמסרו לערים הגדולות בבלגיה. המטען נפרק במהירות מסירת התעלה ו -5,000 מהם נמסרו, בעוד הרכבות הקלות ועגלות הרתומות לסוסים הובילו את האוכל למחוזות ומחסנים פרובינציאליים.

הגרמנים היו אז מעורבים במלחמת משנה בלתי מוגבלת וטענו כי ניתן למנוע את משבר המזון המתהווה בבלגיה אם בריטניה תסיר את המצור שלה. אף על פי שזה לא בא בחשבון, אלו שעוכבו למעשה עמדו בפני הסיכוי הקודר של תת תזונה ורעב. מצב הסיוע הבלגי נעשה קשה יותר וקרוב יותר לבית, בלגיה מצאה את עצמה בעיצומו של סכסוך מתגבש עם צרפת על השליטה בגבולותיה. גרוע מכך, כמה גנרלים הבהירו כי הם לא יפרו את פרוטוקול המלחמה הבינלאומי ויספקו מזון לבלגיה, תוך שהם כובשים גם חלקים בצפון צרפת.

החיסכון הלוגיסטי נמצא בגלריות סנט הובר בעיר בריסל, בהן נמצאים כמה מהמוזיאונים הגדולים והיוקרתיים בעולם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!