חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריסל שוק – שווקים בבריסל

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

רשימת השווקים המלאה של בריסל

בריסל היא ביתם של שווקים שונים המציעים מגוון רחב של מוצרים, מתוצרת טרייה ומעדנים מקומיים ועד לאמנות ייחודית וממצאי וינטג'. להלן רשימה של כמה שווקים פופולריים בבריסל וההמלצות שלהם:

שוק מידי בבריסל (Marché du Midi):

מיקום: ליד תחנת הרכבת בריסל מידי
לוח זמנים: כל יום ראשון משעות הבוקר המוקדמות ועד בסביבות השעה 13:00
המלצות: זהו אחד השווקים הגדולים והעמוסים בבריסל. תמצאו מבחר נרחב של פירות, ירקות, גבינות, בשרים, ביגוד, פרחים ועוד. הקפד לנסות את מגוון אוכל הרחוב המרוקאי והים תיכוני הטעים.
שוק וינטג' של בריסל (Brussels Vintage Market):

מיקום: Halles Saint-Géry
לוח זמנים: אירוע חודשי (בדרך כלל בימי ראשון)
המלצות: חובבי וינטג' ייהנו לחקור את השוק הזה, שבו הספקים מציעים בגדי רטרו, אביזרים, תקליטי ויניל ופריטי אספנות שונים.
שוק הפשפשים Place du Jeu de Balle:

מיקום: שכונת מרולים
לוח זמנים: יומי, אבל הכי טוב לבקר מוקדם בבוקר
המלצות: ביקור חובה עבור ציידי מציאות וחובבי עתיקות. תוכלו לגלות מגוון רחב של פריטי יד שנייה, אוצרות וינטג' וקוריוזים ייחודיים.
שוק חג המולד גאר דו מידי (Gare du Midi Christmas Market):

מיקום: אזור תחנת הרכבת בריסל מידי
לוח זמנים: במהלך עונת חג המולד (בדרך כלל מסוף נובמבר עד תחילת ינואר)
המלצות: היכנס לרוח החג על ידי ביקור בשוק חגיגי זה, הכולל בקתות עץ מקסימות שמוכרות קישוטי חג המולד, מתנות ופינוקים עונתיים כמו יין חם וופל בלגי.
Place Sainte-Catherine Fish Market:

מיקום: Place Sainte-Catherine
לוח זמנים: כל יום ראשון בבוקר
המלצות: חובבי פירות ים ייהנו משוק הדגים התוסס הזה שבו תוכלו למצוא דגים טריים, פירות ים ועוד תענוגות מים.
שוק עתיקות סבלון (Sablon Antique Market):

מיקום: שכונת Sablon (Place du Grand Sablon ו-Place du Petit Sablon)
לוח זמנים: בסופי שבוע ספציפיים, בדוק את לוח הזמנים לתאריכים.
המלצות: חובבי עתיקות ישמחו לחקור את השוק הזה, הידוע בעתיקות האיכותיות שלו, באמנות ובפריטי האספנות הייחודיים שלו.
Place Flagey Market:

מיקום: Place Flagey
לוח זמנים: כל סוף שבוע
המלצות: שוק טרנדי עם שילוב של תוצרת אורגנית, מוצרים אומנותיים, מוצרי וינטג' ואוכל רחוב. תיהנו מהאווירה התוססת ומההיצע המגוונים.
שוק פלאס דו שאטלן (Place du Chatelain Market):

מיקום: שכונת Chatelain
לוח זמנים: כל יום רביעי אחר הצהריים
המלצות: השוק האופנתי הזה כולל מבחר של אוכל גורמה, מוצרים אורגניים, אמנות ופריטי אופנה. זה מקום נהדר לחוות את האווירה האופנתית של אזור Chatelain.
שימו לב כי לוחות הזמנים וההצעות בשוק עשויים להשתנות, לכן מומלץ לבדוק מידע עדכני ולאשר פרטים לפני תכנון הביקור. תהנה לחקור את השווקים התוססים של בריסל ולגלות את האוצרות הייחודיים שיש להם להציע!

מרכז בריסל הוא המקום הנכון, וכשאביב דופק על הדלת, כמעט הייתי רוצה לחלוק אתכם את השווקים הצבעוניים בבריסל.

שוק שוקק חיים זה משתרע מגרינפלאט לסויקררוי סטיינפליין, מגראט מרקט עד מרקטפלאץ, מגרואנס לרייקסמרקט ומגרונוולד לאיצטדיון. בשוק חג המולד הזה יש מעל 250 דוכנים הפרוסים על פני כל הכיכר, עם מגוון דוכני אוכל ושתייה, כמו גם עץ חג מולד ועצי חג המולד.

זו כנראה הדרך ההגיונית ביותר לבקר בכל שוק חג המולד בבריסל. אינכם חייבים ללכת בדיוק באותו מסלול כפי שצוין, אך בהחלט כדאי.

פשוט קחו את הזמן לעצירה קצרה בברוקנטה, רק כמה רחובות מהכניסה הראשית לשוק חג המולד של בריסל, ותהיו במרחק הליכה. להלן מידע נוסף על מה לראות ולעשות בשוק חג המולד בבריסל. תמיד יש מה לעשות בשווקי חג המולד בבריסל, אך ריכזנו את הרשימה שלעיל לשנת 2017. תוכלו למצוא גם מידע מעשי ותמונות שיעניקו לכם מושג טוב יותר כיצד נראים שוקי חג המולד בבריסל, כמו גם כמה טיפים וטריקים כדי לראות ולחוות אותם. והתעדכנו בשוקי הפשפשים הקרובים ובאירועים אחרים בעיר.

זה היה השוק האורגני המקומי הראשון שגיליתי בבריסל, ואני עדיין אוהב לקנות פירות וירקות טריים בימי ראשון. החוויה הראשונה שלי בשוק בריסל הייתה ביום שבת מעונן, וכך גם בשווקים רבים בבריסל, כמו שוק קלמנסו.

יש עוד הרבה בשוק חג המולד בבריסל, עם אינספור דוכנים שמוכרים כל דבר, החל מעצי חג המולד וקישוטי חג המולד ועד אוכל לחג המולד ומתנות לעונה החגיגית. נסעתי לראשונה לשוק בבריסל עם משפחתי בערב חג המולד לדגים יבשים, עוגיות חג המולד ומאפי חג המולד.

בילינו את היום בחקר גן החיות הסמוך, האקווריום והמוזיאון, מגוון קישוטי חג המולד, עצי חג המולד ואורות חג המולד ושוק עצי חג המולד. אם תרצו לחוות שוק חג מולד אירופי יפהפה בהחלט, תוכלו לבקר בבריסל בחורף הקרוב. אם אתם מתכננים את שווקי חג המולד באירופה, ביקור בשווקים אלה הוא חובה, כי לא משנה כמה קטנים, גדולים, עמוסים או ציוריים הם עשויים להיות, שבעת שווקי חג המולד החגיגיים הללו בבלגיה בהחלט יהפכו את הטיול לקסום.

אם אתם גרים בחלק הדרומי של בריסל, שוק הפשפשים של מרול צריך להיות במרחק הליכה. אם אתם רוצים לחוות את הרוח האמיתית של בריסל, שוק יום ראשון בתחנת מידי הוא חובה.

הכל נמצא במרחק הליכה קצר משם, כולל Groenplatts וטירת Steen באנטוורפן, מה שהופך אותו לשוק נהדר לחקור. ישנם מספר שווקי חג המולד בבריסל, כמו שוק חג המולד במרכז העיר וגם שוק חג המולד בפאתי בריסל אותו חקרנו.

מבחינת אוכל ושתייה, שוק זה הוא אחד משווקי חג המולד הפופולריים ביותר בבלגיה וכנראה בעולם. אפילו יותר טוב: שוק חג המולד בלובן הוא שוק חג המולד הבלגי העתיק ביותר הידוע.

אם ברצונך לבקר בשוק חג המולד בתקופת חג המולד ושנה החדשה, בלגיה בכלל ובריסל בפרט הן בחירה טובה. לבריסל, ברוז ', אנטוורפן וגנט יש שווקי חג מולד משלהם עם מגוון רחב של אוכל ושתייה.

אם אתם מחפשים בית מלון בבריסל לשוק חג המולד, אנו ממליצים לכם להגיע לתחנת הרכבת של בריסל מידי ולהישאר באחד המלונות בגראנד פלייס, כ -2 ק"מ ממרכז העיר. התחנה המרכזית של בריסל נמצאת במרחק הליכה מהגרנד פלייס, אך הדרך הטובה ביותר להגיע אליה היא ברכבת ולינה במלון פינת רחוב סנט ג'ון וגראנד סטריט.

אם יש לכם זמן לטייל במרכז העיר, בגראנד פלייס ובאזורים אחרים בבריסל, תוכלו לבקר בכמה משוקי המזון האיקוניים שיש לעיר זו לאורך כל הדרך, תוך כדי בילוי מהנה בסיורים הרבים של החנויות, המסעדות , בתי קפה, חנויות ומסעדות בבריסל. הגעה ברכבת: קל להגיע ברסלב ברכבת ורבים מהשווקים המפורסמים כמו יוהנסמרקט ושוק חג המולד נמצאים במרחק הליכה.

בשוק הפשפשים של מרול יש את כל מה שהיית מצפה משוק פשפשים טיפוסי והוא דרך נהדרת לבלות שעה-שעתיים. אם אתה רוצה חוויית קניות יותר מאשר יוהנסמרקט או שוק חג המולד, אתה יכול לבקר בשוק הפשפשים של מרול לחוויה אינטימית יותר.

TAN היא מסעדה המגישה אוכל חי, עם מוזיקה חיה, בידור חי ואווירה נהדרת. יש בה גם אחת המסעדות הטובות בבריסל, בה תוכלו ליהנות ממטבח בראסרי מהשורה הראשונה בסביבה אינטימית עם בר מאובזר.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!