חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריסל בתי קפה

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

11 מהמסעדות הטובות ביותר בבריסל מציעות הצצה לסצנת האוכל התוססת של העיר. לאחר שביליתי זמן רב בבריסל וסביבתה וצרכתי משקאות המכילים קפאין, ריכזתי עבורכם רשימה של בתי הקפה הטובים ביותר שעבדו עבורכם מבריסל. בין אם אתה מקבל טלטלה בבוקר או עושה משהו טוב לעצמך, זה המדריך שאתה צריך לבתי הקפה הטובים בבלגיה. ישנם מספר בתי קפה אליהם תוכלו לגשת אם אתם נהנים – ונהנים ממטעמים אירופיים.

מוקף בבנייני אוניברסיטאות ובמרחבים יצירתיים מתהווים, בית קפה זה פתוח בין השעות 18: 00-20: 30 בימי שלישי ומשעה 09:00 בימי ראשון. בית קפה זה נפתח בשעה 23:30 בשבתות ומספק סביבה נינוחה לתרגול הולנדית ושפות אחרות. בית הקפה בולאנג'רי העמוס במהלך השבוע, עמוס בסופי שבוע, הוא נווה מדבר שקט בסופי שבוע, בו האורחים מספיקים ליהנות מתפריט בראנץ 'בריא ומשתלם.

אם הוופלים הבלגיים נהדרים והקפה שלכם טוב מאוד, המקום הזה הוא המקום בשבילכם, גם אם הוא פתוח רק בשעות 18: 00-20: 30 בשבתות ובשעה 09: 45 בימי ראשון.

הם צולים שעועית משלהם, מה שמקנה איכות קפה טובה בכל כוס שתמזגו, והם צולים שעועית שנבחרה בקפידה. קפה מלנג 'יפהפה, אך זהו תערובת מוכנה היטב של שעועית איכותית ונבחרת בקפידה עם איזון טוב של חמוץ מתוק.

התפריט כולל משקאות על בסיס אספרסו ושלוש קפה ארומטי מהעבר (סטנדרטי הוא V60, אך ניתן להשיג AeroPress ו- Chemex). הקפה מסונן דרך פילטר עם פילטר איכותי וכמות מים טובה, והוא ממש טוב.

ביקור ב- OR קפה לא אמור להיות אפשרות בבריסל, אך שם הקפה הוא קשר שקשור לבחירה. אחד הדברים הטובים ביותר למצוא בבריסל כשאתה נמצא בעיירה קטנה, זה שזה דבר טוב למצוא בית קפה שעובד רחוק מהעיר.

בדוק את ההקדמה הקצרה הזו למי שעובד בבריסל ומעדיף לצפות בנטפליקס בחוץ. אם יש לכם הצעות למקומות אחרים שניתן להוסיף לרשימה זו, אנא צרו קשר עם בעלי המותג בפייסבוק או בטוויטר.

בית הקפה הזה נמצא בסנט ז'יל פלייס סטפני, אז עדיין לא ראיתי הרבה מחשבים ניידים שם, אבל האוכל די טוב. אני אוהב גם את בית הקפה החום הטיפוסי kroeg, שנמצא ליד בית קפה בכפר בלגי קטן. הכיפוף מוגש בתחושה תעשייתית עדינה, מעוטר בפשטות עם שולחנות עץ מיושנים, כסאות עץ ושולחן עץ באמצע.

הוא ממוקם בסנט ז'יל פלייס סטפני, על מרפסת יפה שתוכלו להשאיר למכשיריכם, עם נוף יפה של העיר. זה אחד מבתי הקפה האהובים עלי בבריסל וכנראה שהטוב ביותר בכל העיר כי כל כך קל להגיע אליו ואתה צריך לקבל את זה.

האוכל והבירה הם בדרך כלל בלגיים, אך זו הופכת לחוויה ייחודית לשבת בחוץ ליד אחד משולחנות הקפה ולראות את האנשים מטיילים בכיכר. קפה קפיטלה מענג את המבקרים בעוגות טעימות ללא גלוטן וקפה טעים. תוכלו לשבת ולהירגע על המרפסת הפתוחה המרווחת, להביט מהחלון מבפנים וליהנות מהנוף של בריסל והעיר, כמו גם מהנוף היפהפה של סנט ז'יל פלייס סטפני.

בבריסל יש מספר בתי קפה וברנז'ים יפים שהטביעו את חותמם על בירת אירופה באמצעות ההיסטוריה, האסתטיקה והמראה שלהם. בית הקפה הזה הוא מקום שעובד טוב מאוד באירועים שונים, בין אם אתה עובד על המחשב הנייד שלך, רעב או סתם מנסה לעשות עבודה בטיול, בית קפה ידידותי לעבודה זה תמיד מקום נהדר לבקר בו. אני לא בטוח מה לעשות. # נשארתי שם ותמיד היה לי כוס קפה ועוגה טובה, ולמרות שפת בית הקפה יש אווירה טובה והרבה כיף.

אם אתם מתכננים סיור מוקדם בבוקר בבריסל ומחפשים ארוחת בוקר דשנה שתתחיל את יומכם, אז אתם יודעים לאן ללכת. בין אם זה בית קפה או בית קפה עם אווירה טובה ואוכל טוב, בית הקפה הזול הזה בבריסל הוא הבחירה הטובה ביותר.

ל- MOK היסטוריה ארוכה בבריסל כאחת מחברות הנפט הגדולות בעולם, ומאחזיה בבריסל הפכה לספינת הדגל של החברה. כיום ישנם כמה בתי קפה בעיר, אחד בגנט והשני בלובן. זה היה הביקור הראשון שלי בבריסל, אבל מאז הוא הפך לבית השני שלי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!