חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בלגיה ערים מרכזיות

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

בריסל היא בירת בלגיה ואחת הערים הטובות בבלגיה, עם אירועים צבעוניים ופסטיבלי מוזיקה שמתקיימים כל השנה. אחד המטיילים נוהר אלפי אל העיר, כך שהם נוהרים אליה באלפים. זה מקום נהדר לקנות, לאכול וכמובן עיר טובה להשיג את החלק הוגן של הוופלים.

Kortrijk הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בבלגיה, עם מספר גדול של פסטיבלים ואירועים לאורך כל השנה. יתר על כן, הקרבה לבריסל ואנטוורפן פירושה שתוכלו לתכנן בקלות טיול יום או אפילו שבוע – חופשות ארוכות – לעיר. בהגיע מבלגיה, קל להפליא לנסוע הלוך ושוב בין הערים הגדולות – הנסיעה בין בריסל, אנטוורפן וברוז 'אורכת פחות משעה. לעתים קרובות מתעלמים מתיירים שמבקרים בערים המסחריות יותר ברוז 'ובבירה בריסל.

עם זאת, בלגיה היא אחת המדינות הצפופות ביותר בעולם והרוב המכריע של תושביה מתגורר בערים אלה.

בריסל ואנטוורפן הן ערים חשובות בבלגיה, אך חשיבותן אינה תלויה בהכרח בסביבתן הלאומית. העיר הגדולה והחשובה ביותר בבלגיה היא בריסל, הנחשבת למרכז המינהלי של האיחוד האירופי. יש עיר גדולה שנייה במדינה עם יותר מ -1.5 מיליון תושבים, כלומר Ant Werp, שהיא גם הבירה ושמה של מחוז אנטוורפן והשנייה בגודלה מבחינת האוכלוסייה.

רוב הערים הללו קרובות זו לזו, מרוחקות קילומטרים ספורים זה מזה מבחינת אוכלוסייה ומרחק מהבירה, והן קרובות יותר לערים גדולות אחרות כמו בריסל, אנטוורפן, גנט ואנטלאנבאיל. רובם קרובים זה לזה ונמצאים במרחק של שעה נסיעה מבריסל או פחות משעתיים מערים אחרות במדינה.

כפי שניתן לראות במפה למטה, ישנן מספר ערים מרכזיות במדינה עם אוכלוסייה של יותר מ -1.5 מיליון תושבים.

רוב בלגיה מחוברת היטב ברכבת, המופעלת על ידי SNCB 25 (NMBS) בדרך הראשית דרך אנטוורפן, נמור ובריסל. המרחקים בין בלגיה למדינות האחרות אינם גדולים, אך ישנם קישורי רכבת טובים לערים הגדולות יותר. מרבית המדינות בצרפת, גרמניה, הולנד ובריטניה, כמו גם חלקים של בריטניה, קשורות היטב לרכבות המופעלות על ידי ה- NMbs (בצרפתית). רובם בבלגיה, מחוברים טוב יותר עם רכבות שנוסעות מ- NMBS ו- S NCB-25, בכביש ראשי שעובר את בריסל ואנטוולפ.

מיקומה המרכזי של בריסל בבלגיה הופך אותה לאחת הערים המקושרות ביותר בעולם ולאחת המרכזיות במדינה בהשוואה לשאר בלגיה. הגעה ברכבת: בריסל היא העיר השנייה בגודלה באירופה אחרי לונדון, עם אוכלוסייה של כ -2.5 מיליון תושבים. בריסל ואנטוורפן, הדרך הראשית בין שתי הערים, אך גם מרחק טוב לערים האחרות ודרך טובה להגיע ברכבת.

עם זאת, לעיתים קרובות קשה למצוא את הערים היפות ביותר בבלגיה שאפשר לבקר בהן, לכן רצינו להציג בפניכם כמה מהמקומות האהובים עלינו. בואו נודה בזה, אם אתה מבקר באחת הערים הגדולות בבלגיה, כמו בריסל, אנטוורפן או גנט, כולן חוברות אגרוף ענק.

תסתכל על כמה מהמקומות הטובים ביותר בבלגיה על ידי עיון ברשימת המקומות האהובים עלינו בבירת בלגיה. אלה כמה מקומות נחמדים שבהם אתה יכול לשהות במהלך החופשה שלך, ולתת לך מושג טוב איפה אתה יכול לשהות במהלך החופשה שלך. רשימה זו מכילה כמה רעיונות נהדרים למקומות היפים ביותר בבריסל, אנטוורפן וגנט, כמו גם כמה מקומות נהדרים אחרים.

בבלגיה יש גם מספר ערים, ולגולים התוהים לאן ללכת, הנה המדריך שלנו לכל הערים הגדולות בבלגיה.

בלגיה היא חלומם של מטיילים רבים, וישנן מספר ערים בבלגיה המתאימות לכל טעם של המבקר. בין אם זה לב ימי הביניים של ברוז 'שמושך את העולם – גלריות אמנות מהשורה הראשונה, חיי הלילה התוססים של בריסל או הנוף היפה של גנט, לא תתאכזבו מאף הערים הטובות ביותר בבלגיה. אם אתה מתכנן לבקר בבלגיה, גלה לאן אתה יכול ללכת ומה אתה יכול לעשות בתוך בלגיה תחת מדריכים מחוספסים. ואם אי פעם תקום ותשכח לחיות בבלגיה, ודא שאתה רואה לפחות כמה מהמקומות המדהימים האלה לבקר!

בריסל, בירת בלגיה והאיחוד האירופי, מציעה את התחכום וההיסטוריה העשירה של כל הערים הגדולות. הסיור המומלץ שלנו לשלושה ימים בבלגיה כולל ביקור בבריסל, גנט, ברוז ', אנטוורפן, לובן, בריסל – זאבנטם וליכטנשטיין, כמו גם טיול בהולנד.

טיול מבריסל לאנטוורפן

טיול מבריסל לאנטוורפן

הערים בריסל ואנטוורפן (Brussels) ואנטוורפן (Antwerp) ספוגות בפאר היסטורי ובקסם קוסמופוליטי, ומציעות שילוב מפתה של מסורות על-זמניות וחיוניות מודרנית. כשתצאו לטיול מבריסל לאנטוורפן, תחצו נוף

קרא עוד »
מלונות מומלצים בגנט

מלונות מומלצים בגנט

גנט היא אחת הערים היפות וההיסטוריות בבלגיה. היא ממוקמת באזור צפון מערב הארץ, והיא מפתה בבניינים הגותיים, הקנאלים הרבים שבה והגשרים הקסומים שמעליהם. העיר משתרעת

קרא עוד »
Waterloo

ווטרלו – Waterloo

ווטרלו – Waterloo הינו כפר קסום! לא רחוק מבריסל, נמצאת העיירה שהתפרסמה בזכות השדה בו הובס נפוליאון את תבוסתו הסופית. במקום מרכז מבקרים ומוזיאון המסבירים

קרא עוד »
Dinant

דיננט – Dinant

דיננט – Dinant הינה עיר קטנטונת על גדות הנהר מויז, שנוסדה בשנת 1820, בזמן שהולנדים היו השליטים באזור. כיום חיים בה כ-14,000 תושבים. העיר מפורסמת

קרא עוד »
Ghent

גנט – Ghent

גנט – Ghent העיר גנט היא עיר מימי הביניים, שידועה בתעשיית הטקסטיל ששיגשגה בה החל מהמאה ה-14. העיר אינה קוסמת לתיירים כמו ברוז', אבל בכל

קרא עוד »

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!