חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בלגיה ערים מומלצות

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

בלגיה היא מדינה קטנה עם הרבה מה להציע למטיילים. היא ביתם של ערים היסטוריות, נופים יפהפיים, וקולינריה משובחת. אם אתם מתכננים טיול כוכב בבלגיה, הנה כמה ערים מומלצות:

  • בריסל, בירת בלגיה, היא עיר תוססת וקוסמופוליטית עם הרבה מה לראות ולעשות. תוכלו למצוא בה אטרקציות היסטוריות כמו הגרנד פלאס, מוזיאונים מפורסמים כמו מוזיאון המדע הבלגי, וחיי לילה סוערים.
  • אנטוורפן היא עיר הנמל הגדולה בבלגיה, והיא ידועה בזכות אמנותה הפלמית. תוכלו למצוא בה מוזיאונים לאמנות כמו מוזיאון הפלדה, גלריות אמנות, וכנסיות מרשימות.
  • גנט היא עיר עתיקה ויפהפייה השוכנת על גדות נהר הסכלדה. היא ידועה בזכות העיר העתיקה שלה, המלאה בבתי עץ צבעוניים, ובזכות אירועי הגנגסטה פסטיבל והפלורליאד.
  • ברוז' היא עיר ימי ביניימית מקסימה, המכונה "ונציה של הצפון". היא ידועה בזכות התעלות שלה, הבתים הגבוהים שלה, ובזכות שוקולד הבראוניז שלה.

בנוסף לערים אלו, תוכלו גם לשקול לבקר בערים הבאות:

  • ליאז', העיר השנייה בגודלה בבלגיה, היא עיר תעשייתית עם היסטוריה עשירה. היא ידועה בזכות העיר העתיקה שלה, המלאה בכנסיות, ובזכות אתרי המוזיאונים שלה.
  • לובן, עיר סטודנטיאלית תוססת, היא ביתם של מספר אוניברסיטאות יוקרתיות. היא ידועה בזכות העיר העתיקה שלה, המלאה בכנסיות ובמוזיאונים, ובזכות פסל הילד המשתין המפורסם.
  • שרלרואה, העיר השלישית בגודלה בבלגיה, היא עיר תעשייתית עם היסטוריה עשירה. היא ידועה בזכות מוזיאון הפלדה שלה, ובזכות מוזיאון הרכבות שלה.

בחירת הערים שבהן תבקרו בטיול הכוכב שלכם תלויה בהעדפות האישיות שלכם. אם אתם מתעניינים בהיסטוריה ובאמנות, תוכלו לבקר בערים כמו בריסל, אנטוורפן, גנט, וברוז'. אם אתם מתעניינים בטבע, תוכלו לבקר בערים כמו נאמור, ניימיכן, או דיננט. ואם אתם מתעניינים בחיי לילה, תוכלו לבקר בערים כמו בריסל, אנטוורפן, או שרלרואה.

להלן מסלול טיול כוכב אפשרי בבלגיה:

יום 1: הגעה לבריסל

יום 2: סיור בבריסל, כולל הגרנד פלאס, מוזיאון המדע הבלגי, ורובע המוזיאונים.

יום 3: נסיעה לאנטוורפן

יום 4: סיור באנטוורפן, כולל מוזיאון הפלדה, גלריות האמנות, וכנסיית נוטרדאם.

יום 5: נסיעה לגנט

יום 6: סיור בגנט, כולל העיר העתיקה, התעלות, ואירועי הגנגסטה פסטיבל או הפלורליאד.

יום 7: נסיעה לברוז'

יום 8: סיור בברוז', כולל התעלות, הבתים הגבוהים, ושוקולד הבראוניז.

יום 9: חזרה הביתה

כמובן, אתם יכולים להתאים את המסלול הזה בהתאם לזמן ולתקציב שלכם.

אם אתה חושב שנסיעה לבלגיה פירושה בריסל או ברוז ', אתה עלול לפספס את מיטב המדינה – הנשמרת בסוד, גנט. עבור רובנו שנוסעים לבריסל וברוארים, עיר הנמל הקטנה והיפהפייה הזו היא ככל הנראה אחד הסודות הגרועים ביותר באירופה, אך גם אחד המזלזל ביותר.

עם היורוסטאר של לונדון, אתה צריך לעבור מבריסל לאנטוורפן, לובן וגנט, אבל זה כמעט אותו מרחק. זה ארוך קצת יותר משעה מאמסטרדם, ואם תעבור את העקיפה לבריסל, תוכל לעבור בין שתי הערים. באמצע הדרך בין בריסל לברוז 'מצאנו עיר שעם מבניה מימי הביניים, דומה לברוארים, אך מתנהגת באותה צורה והיא יפה באותה מידה, אם לא יפה יותר, משני האחרים.

אם התמזל מזלכם לשהות בבלגיה למשך 3 ימים, תוכלו לתפוס רכבת לאנטוורפן וללכת מרחק קצר לברואריס, או אם יתמזל מזלכם, לקחת את הרכבת מאנטוורפן לבריסל. מרבית בלגיה מחוברת באמצעות SNCB 25, העובר בעיר, כאשר הדרך הראשית עוברת דרך בריסל ונמל ורפ. הגעה ברכבת: ישנם שני מסלולים עיקריים מבריסל, היורוסטאר והמטרו, כמו גם מספר מסלולים אחרים.

ברוז 'היא גם עיר הליכה קלה מאוד ונמצאת רק שעה ברכבת מבריסל, מה שאומר שתוכלו לראות בקלות את כל המראות העיקריים ביום אחד. בעיר מגוון רחב של מסעדות, חנויות, בתי קפה, מסעדות וברים, כמו גם מספר מוזיאונים. כשאנשים מבלים את כל היום בגנט או ברוז ', אתה יכול לראות מה יש להם להציע.

האנשים ידידותיים להפליא גם בחלק זה של בלגיה, וכשאתה יוצא מהנוף השטוח ללא ספק, הביקור שלך יהיה מתגמל עוד יותר. בין אם זה הלב מימי הביניים של ברוז 'שמושך אותך או חיי הלילה התוססים של גנט, הערים הטובות ביותר בבלגיה לא יאכזבו אותך. אם אתם מחפשים חופשה בעיר אך יש לכם רק כמה ימים פנויים, הערים הללו הן כמה מהמקומות הטובים ביותר שלכם בבלגיה. כל הערים בבלגיה יפות בכל אזור ויש מספר ערים שמתאימות לכל טעם של המבקר.

אם אתם רוצים ליהנות מסוף השבוע המושלם בבלגיה, הארדנים הם המקום הטוב ביותר להגיע אליו. קורטרייק ממוקמת בצפון המדינה, ממש מחוץ לעיר ברוז ', עם האזור הכפרי היפהפה והחופים היפים שלה.

הגעה ברכבת: המיקום המרכזי של בריסל בבלגיה הופך אותה לאחת הערים המחוברות ביותר במדינה. חלק מהערים הטובות ביותר לביקור בטיול חורף בבלגיה כוללות את בריסל, ברוז ', אנטוורפן, גנט. , ליאז ', לובן וזאבנטם, שבמקרה כולם מחוברים בקישורי רכבת אחרים. רוב הערים הללו קרובות זו לזו ונמצאות במרחק של מספר שעות נסיעה בלבד מעריהן, אך כולן שונות מאוד בגאוגרפיה שלהן תַרְבּוּת.

מבט במפה זו מצביע על כך שבריסל היא הבחירה הטובה ביותר לחקר אנטוורפן, גנט, ברוז ', נמור ולובן בטיול יום.

ברוז 'היא עיר של תעלות, ולכן זה לא המקום האידיאלי אם אתם רוצים לבלות יום אחד בלבד בבלגיה. אם אתה רוצה לראות את בלגיה בעוד יומיים, אני ממליץ לך לבלות יום בברוז 'או יום בדיננט. ברוז 'היא העיר עם התעלה, אך אני ממליץ לכם לבלות בה מספר ימים ולברר כיצד לבקר בה מדי יום. ניתן לראות את העיר מבירת בלגיה בריסל לאנטוורפן, גנט, נמור ולובן מכל רחבי הארץ.

בלגיה היא חלומם של מטיילים רבים, אך תזדקק לפחות לשבוע כדי לראות הכל. אם אי פעם אתה גר בבלגיה, עליך לבדוק את כל המקומות המדהימים שבלגיה יכולה לבקר בהם והופכים את כל האומה לגאה. 10 המקומות הטובים ביותר לבקר בבלגיה הם: בריסל, אנטוורפן, גנט, נאמור, לובן, ברוז ', דיננט, ניימיכן, ליאז', טולוז, שרלרואה, זאגרב, בריסל ובריסל – פלנדריה.

הנה 20 הערים היפות ביותר בבלגיה ששוות ביקור ואנחנו נראה לכם איך להגיע לכל אחת מהן. המשך לקרוא למסלול בריסל שלנו כדי לעזור לך למצוא את המקומות הטובים ביותר לבקר בבלגיה אם אין לך הרבה זמן. ישנם חמישה מקומות מדהימים לבקר, לאן ללכת, מה לאכול ולשתות בבריסל ואיזה זמן טוב לבקר בהם.

המדרגות הן פנינה אדריכלית מדהימה והופכות את בריסל לאחת הערים הטובות בבלגיה לביקור בטיול יום או אפילו שבוע שלם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!