חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריסל ביום אחד

עזרה בתכנון טיול לבלגיה? השאירו פרטים👇

מסלול טיול של יום אחד בבריסל

אטרקציות מרכזיות

  • כיכר הגרנד פלאס (Grand Place) – הכיכר המרכזית של בריסל, הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הכיכר מוקפת בבניינים מרשימים בסגנונות גותי, פלורנטיני ובארוק.
  • פסל מאנקן פיס (Manneken Pis) – פסל של ילד קטן משתין. הפסל הוא אחד הסמלים המפורסמים ביותר של בריסל.
  • בית העירייה של בריסל (Hôtel de Ville de Bruxelles) – בניין עירייה מפואר בסגנון גותי. הבניין משמש כמקום מושבו של ראש העיר של בריסל.
  • ארמון המלוכה של בלגיה (Palais Royal de Bruxelles) – מקום מושבו הרשמי של המלך של בלגיה. הארמון פתוח לקהל הרחב לסיורים מודרכים.
  • מוזיאון המוזיקה של בריסל (Musée des instruments de musique de Bruxelles) – מוזיאון המציג אוסף נרחב של כלי נגינה מכל רחבי העולם.

אטרקציות בחינם

  • הסנאט הבלגי (Sénat de Belgique) – מקום מושבו של הסנאט הבלגי, הבית העליון של הפרלמנט הבלגי. המבנה פתוח לקהל הרחב לסיורים ללא תשלום.

  • היכל המלוכה (Palais de Justice de Bruxelles) – בניין משפטים מפואר בסגנון נאו-קלאסי. הבניין הוא הבניין המשפטי הגדול ביותר בעולם.

  • מוזיאון המדע (Musée des Sciences naturelles de Belgique) – מוזיאון המציג אוסף נרחב של מוצגים מדעיים, כולל דינוזאורים, אבנים יקרות וחיות בר.

  • מוזיאון המלחמה הבלגי (Musée royal de l'Armée et d'Histoire militaire) – מוזיאון המציג את ההיסטוריה הצבאית של בלגיה.

  • הרובע ההיסטורי של בריסל (Marolles) – רובע עתיק ומקסים השוכן במרכז העיר. ברובע זה תמצאו סמטאות ציוריות, חנויות קטנות, מסעדות ומאפיות.

מסעדות

  • La Cantinetta – מסעדה איטלקית המגישה מנות טריות וטעימות.

  • Chez Leon – מסעדה בלגית פופולרית המגישה מנות מסורתיות כמו פלאט די פיש (Plat du jour) ו-מולנס-לה-קוס (Moules-Frites).

  • La Quincaillerie – מסעדה צרפתית המגישה מנות יוקרתיות בסביבה נעימה.

  • The Butcher – מסעדת בשר המגישה מנות עסיסיות ומושקעות.

  • The Green House – מסעדה צמחונית המגישה מנות טעימות ומגוונות.

כדי להפיק את המיטב מהיום בבריסל, איך לזוז ומה לדעת ולעשות בלילה. נתחיל בסיור של יום אחד בבריסל וכמה טיפים לבריסל. יש לנו רשימה של כמה מהדברים המובילים שראיתי יום אחד בבריסל. לפני שתגדיר את סדר היום של יום אחד בבריסל, עליך לדעת כמה דברים לפני שאתה עוזב.

לבסוף, הייתי מציע שלא נבלה את כל זמננו בבריסל, אלא נצא לטיול יום לברוז ', גנט או אנטוורפן. אם יש לך יותר ימים מחוץ לבריסל, אני ממליץ בחום על טיולי יום לבלגיה הנמלה כדי לחקור עוד את בלגיה ולהפוך אותה לחלק מהטיול שלך בזמן שאתה שם.

אם יש לכם קצת יותר זמן לסיור בבריסל, יש כמה טיולי יום נהדרים מבריסל שחוקרים אזורים אחרים בבלגיה ואפילו בלוקסמבורג.

אם אתם מבקרים בבריסל בקיץ, תוכלו לצאת לסיור בחינם בארמון המלוכה. אלה בהחלט חלק מהדברים הטובים ביותר לעשות בבריסל ביום, והם בהחלט שווים ביקור.

לראות את בריסל ביום אחד היא אחת הדרכים הטובות ביותר למקסם את ההנאה מהעיר המקסימה והקומפקטית הזו. הארמון המלכותי בקיץ ומלון רויאל בפאתי בריסל, אך גם במרכז העיר ובחלק מהמחוזות ההיסטוריים שלה.

פעולה זו – ארוזה בשגרה יומיומית בבריסל – מראה לך את כל מה שאתה יכול לראות ולעשות כדי להפיק את המרב מ -24 השעות שלך בבריסל. אנו מקווים שתסכים שהמסלולים הללו יעזרו לך לראות את המיטב של בריסל תוך יום. אם יש לכם יותר מיום אחד בבריסל, קראו את טיולי היום הטובים ביותר לבריסל למידע נוסף היכן להישאר, מה לעשות ואיפה לא. אני אראה לך איך תוכל לראות את כל המיטב של בריסל ביום אחד, כולל כמה מהמקומות האהובים עלי וכמה טיולי יום טובים שעשיתי.

כיכר זו הייתה שוק מאז שנות החמישים ולב האטרקציות התיירותיות בבריסל הופכות אותה לבסיס מצוין לביקורכם בבריסל. ישנן דרכים רבות לבקר בבריסל ביום אחד בטיול קצר, אבל אני החלטנו להישאר בבריסל ליום אחד בלבד, וזאת האופציה הטובה ביותר תלוי מה שרוצים לראות.

הכיכר הגדולה היא אחת הכיכרות היפות באירופה והיא חובה לראות בבריסל. מהפעילויות החשובות ביותר שלי בבריסל שבהחלט אצטרך לבקר היא Grand Place בלב בריסל.

אם באמת יש לך רק יום אחד בבריסל, אתה יכול לראות ולעשות הרבה כדי להפיק את המרב מזה אם התמזל מזלכם לבלות בגראנד פלייס במרכז בריסל, אין באמת הרבה אחר שהייתי ממליץ להפיק מכם את המיטב. גם אם אתם מקווים לצאת עוד מבריסל לעיר בלגית אחרת לבלות קצת זמן במוזיאון, יום אחד לא מספיק לי.

להלן רשימה של הדברים הטובים ביותר לעשות בהם בריסל ביום, מהגרנד פלייס במרכז בריסל ועד הארמון המלכותי. במפה למטה הוספתי כמה עצירות שאתה צריך לראות וכמה מהטיפים הטובים ביותר שלי לדברים שאתה צריך לעשות בבלגיה ביום אחד.

כשמדובר בחקר העיר ביום אחד, תוכנית מסייעת לך לוודא שאתה מוצא רבים מהמוצרים המגניבים שחובה לראות. ספר לי בתגובות אם יש משהו ברשימת המקומות שאתה צריך לבקר בהם ביום או שאתה מתכנן לחזור מהטיול שלך ומצפה לבקר בהם. הצגתי את הדרכים הטובות ביותר לראות את בריסל ביום אחד, מהגרנד פלייס לארמון המלוכה ושאר בריסל.

אם אתם מחפשים פעילויות בבריסל במהלך טיול היום שלכם, קראו את המאמר למטה. בסוף מאמר זה ריכזתי רשימה של הדברים הטובים ביותר לעשות בבריסל ביום, מהגרנד פלייס ועד לארמון המלוכה ושאר בריסל. לכן, הדפיסו את המסלול היומי שלכם לבריסל והדפיסו בעצמכם. אם יש לך רק יום אחד לבריסל, אני אתן לך מסלולים לימים הראשונים ואילך. בימים אלה ישנם מראות רבים אליהם ניתן להגיע ברגל, כמו העיר העתיקה, מרכז העיר ורבים אחרים.

אם יש לכם רק יום אחד בבריסל, עליכם בהחלט לבקר בגראנד פלאס, בית העירייה ולצלם סלפי עם פסל מאנקן פיס.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בבריסל מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על בריסל, בלגיה!